torsdag, februari 18, 2010

Inatt vaknade Nemo och var jättesnorig och väldigt ledsen. Och han blev sjukt ledsen när jag skulle suga snoret ur näsan på honom. Det gick inte att lägga honom i egen säng, men efter en Panodil somnade han hos mig i sängen. Vi ville inte flytta på honom så Kalle la sig på soffan och Nemo sov resten av natten.

Idag har han varit snorig och hostig och fick nog lite feber men när han fick Panodil gick det över. Så typiskt att han ska bli sjuk förförsta gången just nu, när dopet är på lördag. Men förhoppningsvis hinner det gå över tills dess. Bara det inte blir värre, då vet jag inte vad vi ska göra.

Mamma och pappa är här och det är mysigt. Tyvärr måste min sportgalna pappa glo på OS hela tiden. Han har nog en störning.

Imorgon ska jag och mamma baka tårtor till dopet. Jag hoppas mina blir så fina som jag tänkt mig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oh nej! Krya på Nemo!!
Hoppas han blir frisk snart..
kramis

mirijam sa...

Alltså, du MÅSTE sluta skriva om den där snorgrejen i bloggen, annars får du köpa en ny dator till mig när jag har kräkts rakt ut över tangentbordet!