lördag, februari 06, 2010

Gekås, vilket underbart ställe! Klockan 7 imorse satt vi i bilen och körde de drygt två timmarna till Ullared, jag, Maggi och Elisa. Det var inte alls mycket folk och det blev en riktigt rolig dag med en massa shopping och skratt. Jag köpte mycket schampoo, deo, tvättlappar och sånna bra-att-ha-grejer men mina bästa köp var lära gå-stolen till Nemo och en ljuskrona till taket för endast 99 kronor. Lätt mitt otippade fynd för dagen!

Riktigt snygg ljuskrona som lyser upp vårt fina vita tak


Lite nödvändig shopping

Och Maggi har världens äckligaste gravid-craving. Ni kan aldrig gissa.. Grisöron! Sånna där som hundar äter. Det sitter hon och gnager på i soffan om kvällarna och Ola är livrädd för att hon ska kladda ner deras vita soffa med grisöron-klet. Mest gillar hon de med lite vassa hårstrån på för de killar så gott i munnen säger hon...

Idag jag har varit ifrån Nemo i 12 timmar. Första gången. Det gick bra, jag saknade honom men det var skönt att bara få vara jag och skratta och ha kul med mina kompisar utan att hela tiden ha någon annans behov i mina tankar.

Nemo blev mycket glad över sin 6-månaderspresent!

8 kommentarer:

Anna sa...

Å va söt han är då.. Å Ullared va kul :-)

Lina sa...

Man ser verkligen på Nemo hur glad han blev :)

Jenny Shima sa...

Det var verkligen en udda craving, mina lass av violglass och tomatjuice, dock inte samtidigt framstår nästan som normala. Tomatjuice tycker normalt sett är väldigt äckligt.

Anonym sa...

Men du skojar!? Hon kan inte äta grisöron! :D:D:D

Jöns Marie sa...

Grisöron, inge vidare mysigt, det mest udda craving jag hört talas om någonsin.

Magdalena (Maggi) sa...

Linnéa: DETTA SKA DU FÅ IGEN FÖR!!!!!
I mitt försvar var grisöronen till min mammas hund.
Grisöron och vegetarian får inte riktigt hand i hand. :)

Hämnden är ljuv...

Mikael sa...

Nä fyfan det var det äckligaste jag någonsin hört någon äta när de är gravida. Och då lyssnade jag ändå på Christer i P3 när det var någon som ringde in och sa att hon slickade bort skitig snö på bilar.

Mikael sa...

Nä fyfan det var det äckligaste jag någonsin hört någon äta när de är gravida. Och då lyssnade jag ändå på Christer i P3 när det var någon som ringde in och sa att hon slickade bort skitig snö på bilar.