onsdag, februari 03, 2010

Jo då, efter lite skottande och meckande så kom jag och Nemo iväg på simningen. Det gick jättebra idag också och fröken berömmer hela tiden Nemo för att han är så stark och duktig. Jag var nästan lite rädd att de andra mammorna och bebisarna skulle doppa våra huvuden i toaletterna eller nåt av avundsjuka. Men när simningen var slut och vi kom ut i omklädningsrummet så började en bebis gråta. Och börjar en bebis så smittar det ju av på de andra givetvis. Så hela omklädningsrummet var fullt av skrikande bebisar och stressande mammor. Nemo var på vippen att hänga på men höll sig, det var nog för mycket att titta på så han hann liksom inte med att vara ledsen för vem vet vad han skulle missa då?

Ikväll ska jag på bio och se Snabba Cash med Maggi och Nina. Förra onsdagen skulle vi gått med fick boka om för att det snöade så mycket och först trodde jag vi skulle få boka om idag igen men om det inte snöar mer nu så ger jag mig iväg ändå. Jag känner att jag skulle behöva komma hemifrån och vara lite för mig själv utan en Nemo och en Kalle i släptåg. Så ikväll blir det bio och popcorn i goda vänners sällskap!

2 kommentarer:

MiaMaria sa...

Hoppas att ni får en rolig kväll. Och njut!!

Jöns Marie sa...

Skriv ett inlägg sen om vad du tyckte om filmen och om den var bra!