onsdag, december 03, 2008

Vad kul det är att komma till jobbet och inse att alla andra vabbar eller jobbar hemma idag så jag är all alone fram till 18.30 ikväll då jag ska hämta en klient i Lund. Lovely. Så jag ska roa mig med att städa, packa lite och gå igenom kvarlämnade kläder. Och så ska jag kämpa mot min hemska förkylning också. Jag vet att jag tjatar men den är helt hemsk! Jag orkar inget, kan knappt andas och är täppt i näsan och hostar. Jag ska jobba tills imorgon kl 16 och sen är jag ledig till på tisdag nästa vecka. Fy fan vad jag ska vila då! Senaste tiden har jag jobbat mycket och haft annat att stå i så jag har inte haft tid att vila.

Jag blev utmanad av Sara också:

3 saker jag skäms över:
1. Dumma grejer jag gjort på fyllan.
2. Att jag gått upp i vikt.
3. När jag är orättvis mot Kalle.

3 saker jag är stolt över:
1. Att jag kämpat och skapat mig ett liv där jag trivs och är lycklig.
2. Att jag är modig.
3. Att jag utvecklats så mycket de senaste åren.

3 saker jag vill göra 2009:
1. Resa någonstans.
2. Renovera sovrummet.
3. Bygga ett växthus.

3 händelser 2008 jag aldrig kommer att glömma:
1. Att vi flyttade till huset den 15 mars.
2. Att jag tog examen den 28 maj.
3. En hemlig sak som hände den 22 november.

3 saker jag inte kan klara vardagen utan:
1. Bilen
2. Telefonen
3. Datorn

3 personer jag avundas:
1. Personer med stark karaktär.
2. Personer som är framåt och är bekväma i de flesta situationer.
3. Händiga personer.

3 personer som jag utmanar:
1. Ninni
2. Marie
3. Lisa

2 kommentarer:

Anonym sa...

Blev du befruktad den 22a?

Linnéa sa...

Aarts: haha nej jag blev inte befruktad den 22:a..:) inget sånt.