torsdag, december 18, 2008

Efter cirka ett dygn är jag fortfarande otroligt upprörd över vad jag såg på Charterfeber igår. Och nästan INGEN har reagerat på mitt inlägg! Förstod ni inte vad ni läste? Detta kräver ju debatt! Tur jag har min vän Hili att ventilera detta med.

Hili säger:
vrf är där aldrig ett skit på tv????
Mrs. Scofield säger:
för de sänder sånt som charterfeber.
Mrs. Scofield säger:
jag ville ta livet av mig.
Hili säger:
HAHAHAHAHHAHA jag skratta så jag grät
Hili säger:
GRABBARNA GRUS =)
Hili säger:
på halsen.... man bara men va faaaaannnnn
Hili säger:
jag ville använda våld på de grabbarna
Hili säger:
hur kan man tro att man är så cool när man är NÖRD
Mrs. Scofieldsäger:
men eller hur! jag ville tortera dom till döds, fy faaan! vad är värst: om din kille knullat en hora eller hade grabbarna grus tatuerat på halsen?
Hili säger:
grabbarna grus, han kan knulla hur många horor han vill bara han inte kommer hem med grabbarna grus på halsen...
Mrs. Scofield säger:
hahahhaha helt rätt!!!!!
Hili säger:
han hade kunnat ta dem i röven också om han velat
Mrs. Scofield säger:
och så gick dom och spände sig i bara överkroppar och var så där grabbiga. fy fan så avtändande. och tyckte det skulle bli skitfett. grabbarna grus på halsen efter en charter på mallis. åååååå döda mig!
Hili säger:
ja självmord låg nära till hands


Tur vi är överrens, jag och Hili.

3 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Du e sjuk....

Anonym sa...

Jag känner mest en lugn övertygelse om att det faktiskt finns väldigt mycket idioter. Jag blir liksom inte ens upprörd, utan njuter i mitt stilla sinne av att han förhoppningsvis inom en ganska snar framtid kommer vakna ur sin Mallis-bubbla och inse att han bara är en vanlig svennefjant med "Grabbarna Grus" tatuerat på halsen. Enjoy resten av ditt liv, ungefär. He he. På sätt och vis till och med gillar jag att han gjorde det, som ett straff till sig själv för att han är en idiot. :) Kan vi kanske utläsa av det här att jag har en något passiv-aggressiv personlighetsläggning? :)

Mirja sa...

hehe, helt galet jag håller med! men jag håller med föregående talare, han får skylla sig själv liksom :)