fredag, december 05, 2008


Jag ville så gärna sova ut och vara utvilad idag, men nej då. Var tvungen att gå upp 7.30 för jag var så täppt i näsan att jag knappt kunde andas. Men när jag kom upp var det varmt och skönt för gulliga Kalle hade tänt en brasa innan han åkte till jobbet, världens snällaste! Så jag tog med täcket och gosade ner mig i soffan (världens skönaste soffa) och tände lite ljus och såg på tv. Trött är jag och snorig är jag men fan vad skönt med en ledig fredag.

Självklart kör vi vidare på fredagstraditionen, gifta sig med, ligga med, döda! Kandidaterna idag är:

  • Linda Rosing
  • Natacha Peyre
  • Victoria Silvstedt




2 kommentarer:

Maja sa...

För en gångs skull jäkla lätt!
Döda: Linda Rosing
Ligga med: Natacha Peyre
Gifta sig med: Victoria Silvstedt
Motivering: Rosing är bara dryg. Punkt. Peyre är snygg + att man skulle kunna skryta om det efteråt och Alla skulle bli impade. Silvstedt lär ju vara den emd mest pengar, dessutom verkar hon rolig.

Anonym sa...

Linda Rosing
Natacha Peyre
Victoria Silvstedt

Döda Linda Rosing, ligga med Peyre och gifta mig med Victoria. Linda Rosing är fulast (haha, jag är inte alls utseendefixerad..) Peyre är snyggast och Victoria Silvestedt är nog vettigast av alla dom där, plus att hon förhoppningsivs har en del cash.