söndag, december 07, 2008

Usch jag tror jag spyr. Har ätit alldeles för mycket risgrynsgröt som jag själv har lagat. Det började inte så bra, jag spillde ut en massa grötris på golvet, sen såg jag fel när jag hällde i mjölk så det blev för lite så det kokade fast och sen kokade det över. Ett jävla meck med den här gröten men god blev den tillslut.

Jag har lussekattsdeg på jäsning men känner mig trött och får nog vila en stund innan jag sätter igång att baka.

Jag var ute hos kaninerna innan idag. En gång i veckan gör jag en storstädning i deras burar och hagar där jag tar bort all skit och gammalt hö och fyller upp med nytt och de blir så glada! Idag fick de även granris i hagarna och det var mycket spännande och gott. Hilde är så söt, hon är så nyfiken och ska vara med hela tiden när man gör något. Och om jag lyfter upp henne för att gosa så sprattlar hon och verkligen hatar att bli lyft, men när jag sitter på stubben i hennes hage så hoppar hon upp i mitt knä och sitter gärna där och blir klappad. Hon är en liten snikärta min Hilde.




1 kommentar:

Anonym sa...

Naaaww!Söta kaniner!:D