onsdag, december 03, 2008

Gud vilken underbart rolig dag jag har haft! Jag har rensat bland gamla kläder, packat ner allt i hyllorna och skåpen på ovanvåningen samt städat nedanvåningen. Har tagit det väldigt lugnt eftersom jag blir hela andfådd direkt jag går något och är så trött i kroppen. Den här förkylningen vill jag bli av med NU.

Men snart ska jag åka till Lund iallafall, får köra i god tid eftersom det har toksnöat här under eftermiddagen. Det är en massa småvägar som jag ska köra på där min mobil inte har täckning så det känns ju sådär..

Jag längtar till helgen nu, behöver verkligen vara ledig. Vi ska julbaka tänkte jag, lussekatter, pepparkakor och annat smått och gott. Kanske lite julklappshandling om jag pallar, annars får det bli nästa helg. Vore kul att laga någon god middag också, har inte orkat laga nåt ordentligt på hela veckan. Kanske en liten ost- och vinkväll? Det vore mysigt. Älskar brieost, chevre m.m på saltiner och digestivekex. Och så en bra film på det eller lite Vänner-avsnitt.

VARFÖR ÄR DET BARA ONSDAG???

1 kommentar:

Mayumi sa...

Men idag e d torsdag ;)