måndag, december 29, 2008

Igår kväll läste jag ut SOS från mänskligheten av Johanna Nilsson. En väldigt bra och annorlunda bok som jag rekommenderar. Jag älskar alla hennes böcker, hon är en mycket bra författare.
Idag har jag, mamma och pappa varit till Kompaniet i Orsa och handlat lite fina grejer. De har både antikt och nytt där och väldigt bra priser. Sen tog vi en sväng till Mora och jag köpte lite nödvändigheter som strumpbyxor, sminkborttagning och mascara.
Nu väntar jag på att Marre ska höra av sig så vi kan spela Wii innan Prison Break. Ska se om hon vill se någon zombiefilm med mig någon kväll också, det är förvånansvärt få som uppskattar zombiefilmer. Lite konstigt tycker jag.
Hili, om nu inte The Redsin Tower duger till dig bara för att nån bruds ansikte är lite sönderköttat så fick jag även en zombiebox med tre filmer som vi kan se. Du och jag Hili. Du och jag.

2 kommentarer:

LolitaRegina sa...

johanna nilsson är fantastisk!
ska försöka hinna läsa om "sos från mänskligheten" nån av de närmaste dagarna här.
hennes bästa är ju lätt "konsten att vara ela". den handlar om mig...

Anonym sa...

HAHAHAHAHAHAHAHAHA näääää inte zombi filmer...det ska vara love love och åter love =)