tisdag, december 09, 2008

Idag har jag jobbat och vi rensat ut massa saker och därmed kunnat sno med oss bra grejer hem. Jag har fått massa garn, en laminator, tyg, megastor förpackning VIA, stort paket Wettex-trasor, diskmedel, diskborstar, folie och en massa annat. Sjukt bra. På kvällen har vi haft pysselkväll för personalen med tillhörande familjer och det blev jättelyckat. Vi åt risgrynsgröt, ris a' la malta, godis, pepparkakor och korv och hade massor av olika roliga pyssel. Kalle kom och pysslade och vi har gjort smällkarameller, geléljus, julkort, en dörrkrans och så har jag filtat en rolig tomte. Jag jobbar egentligen fortfarande men båda klienterna är på permis så jag har jour hemma.

Jag är ledig ända tills på tisdag nästa vecka men det är mycket som händer. På torsdag är det julfest med Brunslöv, Karlsvik och Lunden på Big Bowl, på fredag ska jag träffa gulliga Lisa i Lund på dagen och på kvällen ska jag och Kalle till Eve, Bena och Vilde, på lördag ska jag och Kalle hjälpa PO och Elisa att flytta och på kvällen kommer antagligen Conny och hans fina hund hit och hälsar på.

Inga kommentarer: