fredag, december 19, 2008

Alltså, något FÖRFÄRLIGT har hänt!




10 000-tals kan bli utan skumpa på nyår!!!
Killen på bilden heter Robert Stark och tycker det är förfärligt! Och det tycker jag med. Man kan även läsa det här:

Fjällresenärer riskerar att tvingas fira in det nya året utan ett glas champagne.

Alltså, de här fjällresenärerna måste vara unikt modiga som RISKERAR att TVINGAS fira in det nya året utan ett glas champagne. Jag kan riktigt se det framför mig. Klockan närmar sig tolv, svetten börjar rinna. Nej, nej, vi har ju ingen champagne! Kan någon stoppa tiden, det går inte utan champagnen!!! De får gå igenom ett helvete och idag vet vi ju inte om de kommer klara tolvslaget utan skumpa, men det är ju en risk dessa fjällresenärer får ta.

Jag tycker det är strongt av dem!

3 kommentarer:

Anonym sa...

något annat som är förfärligt är detta, vilket förövrigt är det roligaste jag någonsin sett:

http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.774899

LolitaRegina sa...

haha, du är så sjukt rolig!! :)

Anonym sa...

Hårt!