onsdag, december 10, 2008

Jag är så fantastiskt trött på frågor om hur jag satt fast min piercing i pannan och om den gjorde ont. Jag är också sjukt trött på puckade frågor om suspension och om hur ont det måste göra. Otroligt trött på frågor om mina tatueringar är jag också.

Jag vet att man får räkna med att bli utfrågad när man väljer att göra vissa saker men efter några år så blir det så tröttsamt. För att inte tala om hur trött jag är på mig själv när jag hör mig förklara samma saker om och om och om igen.

Jag funderar på att trycka upp ett litet blad med beskrivning på hur min dermal i pannan sattes fast och hur det kändes, samt en text om varför jag hänger suspension och hur det känns.

Jag fattar att folk är nyfikna men det är så tråkigt med samma frågor hela tiden! Kom med något nytt och spännande så jag själv får tänka till lite.

Det kommer ju inte att hända så kan inte ni hjälpa mig med lite bra/roliga/intressanta saker jag kan säga när jag får dessa frågor nästa gång?

11 kommentarer:

Anonym sa...

Men HUR sitter den i pannan fast igentligen????? =) hahahahhahahahahaha

Anonym sa...

Jag tycker du ska skriva en sån informations sida o ha lätt tillgänglig! Tack för dina kommentarer oxo :)

Anonym sa...

Jag har märkt att folk är lite nyfikna på ancorn..gjorde min för en vecka sen..och alla på jobb har undrat..så jag kan tänka mig att du är trött på att få frågan...

Jag va faktiskt förvånad att det inte ens gjorde så ont som jag trodde! OCh då va det den första hon har gjort i pannan som hon satte på mig! Men blödde gjorde det...

Men folk är nyfikna och måste ställa korkade frågor...

Thina

Manu sa...

hur gjorde du din piercing i pannan?
gjorde det ont att tatuera sig?
har suspension nånting med suspensoarer att göra?
visste du att suspensores betyder hängslen på spanska?
vad är din taxerade årsinkomst?
Är du satanist?

Mirijam sa...

Jag vet hur det känns,

"Hoppar du fallskärm, GUD är inte det farligt?"

"VA, har du en sån där kamphund är inte dom HELT galna och kan döda vem som helst när som helst?"

(Fast jag undrar också om pannpiercingen..)

M sa...

Jag blev så jävla trött på att säga nej till allt som inte var veganskt på den tiden då man var vegan. Funderade på att trycka upp en tröja där det stod Nej tack, jag är vegan!

Glosapi sa...

Har du många tatueringar då ?
Var sitter dom ?
Vad har du för motiv ?
Är det färger i dom ?
Har dom någon betydelse ?
Hoppas du inte blev alltför trött..
;) Ha det

Anonym sa...

- ' GJORDE DET ONT? ' är fan den sjukaste frågan som finns. gjorde det ont att ha krokar i ryggen, gjorde det ont att SKÄRA AV TUNGAN ( ? )...

säg att du har limmat dit den för tusan, eller att den sitter igenom hela huvudet.

Anonym sa...

...och har du piercingar på andra ställen där det inte syns oxå????
:((((((

Anonym sa...

varför?
gud sa det till mig i en dröm jag hade efter att jag druckit tequila och ätit ½kg rökt bacon.

hur?
magi.

Anonym sa...

Hur tänkte du när du gjorde piercingen? Beskriv, berätta....