lördag, december 27, 2008

Idag är det en sån där underbart lugn och skön dag där inga måsten finns och tiden nästan står still. Jag vaknade, låg länge i sängen och funderade. Gick upp, åt frukost, satt vid datorn en stund och sen la jag mig i sängen och läste någon timme. Sen gick jag och pappa på en långpromenad med Ebba, vi träffade fyra supersöta valpar som jag lekte lite med och nu ska jag gå upp och lägga mig och läsa lite igen. Mamma jobbar men slutade 15 så förhoppningsvis är hon på väg hem nu.

Vad gör ni en lördag som denna?

2 kommentarer:

Anonym sa...

SLÄKKALAS... =) Min favve syssla du vet, ska dit om en timme men längtar redan så mycket...

LolitaRegina sa...

en lördag som den igår var jag på FPP i sköna götet! det var sjukt underbart, bilder kommer på bloggen så fort jag bestämt hur mycket jag ska vika ut mig.. ! ;)