måndag, december 15, 2008

Ååå ingen mat är god! Jag vill bara ha varmrökt lax, potatis och rödbetssallad! Jag åt det på julbordet i torsdags och det var så satans gott! Jag känner mig lite ledsen och saknar laxen faktiskt..

Det har verkligen varit full rulle denna helgen. I fredags åkte jag till Lund och träffade Lisa. Vi åt lunch, fikade och handlade julklappar. Tyvärr var jag väldigt trött efter julfesten men det var trevligt ändå. På kvällen åkte jag och Kalle till Vä och hälsade på Evelina, Bena och Vilde. Vi fick supergod mat och en massa gott julgodis. En trevlig kväll som blev ganska sen innan vi var hemma. På lördagen åkte vi till Malmö och hjälpte PO och Elisa att flytta. Det gick smidigt och bra och på kvällen bjöd de på jättegod pizza. Att vara flytthjälp är inte så illa när man är ett gäng goda vänner faktiskt. På kvällen kom Jörgen, Conny och Kira och hälsade på. Kira är världens kanske sötaste hund, jag vill ha en hund i julklapp.

Nu ska jag fundera ut vad vi ska äta ikväll och kanske till och med handla lite.

Inga kommentarer: