måndag, december 01, 2008


Kul det är att jobba när det inte är några klienter här. De två kvinnor vi har kvar är på permission och den enda som jobbar idag förutom jag är på möte. Jag har fördrivit tiden med att skriva om hembesöket i Motala förra veckan och slösurfat lite. Jag ska egentligen sova här inatt men eftersom det inte är någon här så får jag åka hem kl 16 och koppla om telefonen till min mobil och ha jour. Så jävla gött. Blir lite städning när jag kommer hem, har inte hunnit det i helgen.

Jag är fortfarande förkyld, näsan antingen rinner eller är täppt och jag hostar och är hängig. Hoppas det går över snart.

Nej nu längtar jag mest till julafton! Har jättebra presenter till hela familjen och jag längtar efter föräldrarna och hundarna.. Lite snö vore ju inte så dumt heller.


Dagens fråga:
Hur ska ni fira julen i år?

6 kommentarer:

Mayumi sa...

I Thailand, med en paraplydrink i ena handen och solkräm i den andra ;) NOT!

MiaMaria sa...

Vi ska fira hos mina föräldrar. De ska få ett spel i strumpan så dagen kommer nog mest gå åt till att spela spel =)

Mys mys mys!!!

Mirja sa...

Jag kommer att åka till min familj i gbg och fira med alla jag saknar här i sthlm nu. Ser mest fram emot att se om mina brorssöner blir glada av paketen jag köpt till dom!

Anonym sa...

DALARNA (hos familjen) is the shit, när det gäller julfirande! ;)

Anonym sa...

hrmpf! om bena får bestämma så ska vi fira med en rosa plastjulgran :(

Anonym sa...

Vi åker upp till Dalarna, hela lilla familjen och firar med min familj. Längtar!