lördag, december 23, 2006

Snabb visit

Sitter hemma hos mor och far i Malung och surfar übersnabbt på deras MODEM!
Är här för att fixa deras Boxer-kort så att jag kan se Prison Break på måndag! 225 kr kostar det att få bla 3:a en månad, men det är Michael Scofield lätt värd!

Känns konstigt att vara här. Har inte varit i Malung på 1 år och inte i detta huset på 1,5 år. Ska träffa Marika snart och ge henne hennes julklapp och sen ska vi ta ett brö mä öst på Nisskiosken. En Malungs-specialitet.
Ska även träffa Martin som jag sprang på i Mora igår för han har gjort en ny film jag skulle få om jag tittade upp till honom.

Imorgon är det julafton och jag längtar! Då kommer Oa och Sussie och så ska alla få öppna sina julklappar..:)

4 kommentarer:

MiaMaria sa...

God Jul på dig!! Hoppas att ni får det mysigt imorgon, och på måndag med scofield =)

Marlene sa...

Hej här kommenterar jag igen med en fråga ^^ Köpte nya STM igår, där fick man en planch med alla förstasidor som varit med. Och en av bilderna såg precis ut som dig, har du varit med? :O Isånafall är du min idol x)

Anonym sa...

hallå. ville bara önska dig ett gott nytt år, hoppas att ditt nästa år blir bra. hoppas man kan träffa dig nån dag, det var längesen. ha det bra.
/Manu

Linnéa sa...

marlene: jo visst har jag varit med där, men bildern är skitfula..:) kanske kan jag vara din idol iallafall..;)

manu: längesen man hörde från dig, hoppas du mår bra och att vi springer på varann nån dag!!!