söndag, december 10, 2006

Ledsen söndag

Imorgon kommer det bilder från gårdagen, promise!

Det har varit en jobbig dag. Har varit ledsen och trött och inte pallat annat än att ligga i soffan. Kollade på en 4,5 timme lång film med Wentworth Miller och ikväll har vi varit hos Ninni och Micke från Mullsjö på 2:a adventsfika!
Det gjorde mig gladare.

Imorgon är det måndag och det ser jag INTE fram emot. Men jag ser fram emot att Kalle INTE ska åka till jobbet, utan jag får ha kvar honom här hemma. Så mysigt!!!

Jag längtar sjukt mycket till julen. Vill bara åka hem och mysa.
Ninni hade gjort så fina klappar så nu är jag inspirerad av att göra mina lika fina.


Nu måste jag lägga mig och sova.

6 kommentarer:

MiaMaria sa...

Julen is the shit =)

Anonym sa...

[url]http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,951676,00.html[/url]

//bena

Anonym sa...

Hej gumman, var inte ledsen. Snart är det JUL!!!!! Puss

Linnéa sa...

ninni: det är det verkligen! längtar såååå mycket tills på lördag!!!

bena: länken funkar inte, nyfiken!!!

maggi: nej jag vet, det är bättre nu. längtar hem så mycket och är så trött.. vill verkligen ha ledigt nu!!! puss

Anonym sa...

du vet han som spelar den unge killen som stal ett basebollkort och åkte in på kåken (prison break)..? han körde rattfull ihjäl nån för att han skulel köpa mer vodka till festen (då den svenska vodkan inte dög).

Linnéa sa...

jag vet, jag läste...
tänk om han åker in på riktigt, då kanske de andra i fängelset tror de hamnat i en inspelning av PB..:)