onsdag, december 20, 2006

Juridiktentan

Idag fick vi tillbaks juridiktentan på First Class.
När jag såg mailet så mådde jag helt illa men öppnade det snabbt för att göra slut på lidandet.
Letade febrilt efter mitt personnummer och mitt resultat.....




















Och jag klarade det!!!!!!!!!!!!
Och inte bara det, jag fick höst poäng av alla!!! 33 poäng, godkänt var 22 och jag fick därmed 3 extra poäng att ta med mig till den stora tentan vi har i vår!

Jag blev så glad att jag nästan började gråta.
Vilken jävla lättnad. Och i juridik!!! Jag har aldrig fått bäst på något prov i hela mitt liv och så får jag det i juridik.

SEGER!

11 kommentarer:

anna sa...

woohoo, grattis! :)

Anonym sa...

vad skönt!! grattis!

Mayumi sa...

Face it bruden, du är BÄST!!! Och du KAN jö!!! GRATTIS!!!

KRAM, KRAM, KRAM från Suss!!!!!!

Anonym sa...

Wow grattis grattis! :D :D

Anonym sa...

Grattis som tusan!! Är superglad för din skull!

Anonym sa...

IIIIIH!!!! STOOORT GRATTIS sötaste du!! fan va niiiice!!

Anonym sa...

fasen vad härligt! Grattis, och god jul :)

Anonym sa...

Som jag sa när vi sågs; SUPERGRATTIS! Bästa sättet att slutav terminen :)

Linnéa sa...

Tack så mycket allihop..:) jag blev så glad att det finns inte, känner mig faktiskt lite smart..;)

Anonym sa...

klart du kan!

Anonym sa...

vad kul!!!!!
du är duktig du!!!
Kram!