måndag, december 18, 2006

Julisarna är klara

Näst sista skoldagen för terminen. Vi gick bara på eftermiddagen och redovisade våran praktik i grupper.
Pratade med mina lärare angående "incidenten" på Kirseberg och det är nu bestämt att det ska tas upp på ledningsgruppsmötet imorgon. I ledningsgruppen finns en man som är högt uppsatt inom kriminalvården så det ska bli intressant och se vad han har att säga om saken.

Efter skolan åkte jag och Kalle för att inhandla mina sista julklappar. Jag köpte en till Vilde bara för att han är så söt..:) Och för att hans mamma är så snäll..;)



Jag köpte även klappar till kusin Mikael, lilla lillasyster Marie med tillhörande pojkvän och lilla lilla lillasyster Ellinor.

Idag fick jag böckerna jag vunnit på Tradera, varav en om Frida Kahlo som var den jag var ute efter. 50 riksdaler för båda var helt okej tyckte jag.
Imorgon är det sista dagen för denna terminen. Omprov i psykologi på morgonen, sen får vi tillbaks och ska gå igenom juridiktentan (JAG DÖR OM JAG INTE KLARAT DET).
Vi ska bjudas på julbord till lunchen och på eftermiddagen ska fritidsledarna ha något julspex.
Och på onsdag ska det tvättas, packas och delas ut julklappar. De som varit riktigt snälla kommer att få en leverans..;)
Oh my god nu är det dags för PRISON BREAK!!!!!!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du är så gullig! men nu är Bena sur för att han inte var söt eller snäll ;)

Mayumi sa...

Vi ses på söndag sweetie!! :)
Lova att hålla glöggen varm! Vi ska försöka starta så tidigt som möjligt, vill ju inte missa Kalle!!!

Linnéa sa...

eve: haha jag visste det, så jag var ju tvungen att utelämna honom lite..;)

mayumi: jaa det ska bli så kul, jag längtar som fan!!!! hoppas bara vi får snö oxå, det vore den bästa julklappen!