söndag, december 17, 2006

Mysig fest

Det var en mysig kväll igår.
Vi bytte julisar, åt risgrynsgröt, lussekatter, pepparkakor, nötter och godis. Jag och Ninni drack varm choklad med grädde (LYX) och de andra drack glögg och julmust.

Vi hade ju Secret Santa där vi alla dragit ett namn som vi sen skulle köpa julklapp till, hemligt såklart.
Mikael fick Grease-filmerna av Evelina.
Evelina fick två roliga piller-glas och Paris Hilton-klistermärken och kylskåpsmagneter av mig.
Jag fick 3 Halloween-filmer av Johan.
Johan fick en pistol och en kniv som används i Krav Maga-träning av Mikael.
Ninni fick guldiga pennfack och plånbok av Corre.
Corre fick ett litet terrarium med en liten låtsassköldpadda i, samt ett nyckelsnöre som det står Cornelia på av Kalle.
Kalle fick en stekpanna som steker hjärtformat och en handduk med döskallar av Ninni.
Lollan kom som extra gäst och hon fick bajspåsar med fin hållare av Ninni och Mikael.






Nu är det den riktiga julaftonen jag längtar efter. En vecka kvar, och på torsdag får jag äntligen åka hem!!!
Jag har inte träffat mamma och pappa sen i juli så det ska bli så mysigt!!!

Bara två skoldagar kvar, sen en dag då det ska packa, tvättas och lämnas julklappr och sen bär det av!

4 kommentarer:

Trollduvan sa...

Ingen snäll bild du la ut på mig=(

Linnéa sa...

trollduvan: jo den är jättesöt ju! du är så genuint glad, det tycker jag om..:)

M sa...

Shit vilken snygg brud jag har!

MiaMaria sa...

Tack för i lördags!! Och min börs gav mig mycket tur igår, jag e verkligen en sucker för guld =)