lördag, december 09, 2006

Sömnig..

Det har varit en väldigt bra fredag!

Vi började inte förrän kl 13 idag och då hade vi självskydd och det var jätteroligt! En massa bra knep och smarta moves så nu kan alla våldtäktsmän komma så ska jag kicka ass!


Har köpt fina saker på stan. En klänning till festen imorgon, plus 3 fina halsband.
Köpte fina sidenband som jag ska fläta in i håret, och nytt löshår idag också som jag satt i idag. Orkar inte göra det så noga så just nu ser jag ut som en trollunge i huvudet. Men det är rätt så fint faktiskt.

Sen skulle vi gå och äta. Karribiskt var det tänkt men där var det fullsatt. Så vi gick vidare till Ölcaféet men där var det också fullt. Så det blev hederliga gamla Krua Thai, men det är ju inte helt fel.

Ikväll har vi sett The Break Up och spelat tv-spel och bara haft det bra.


Imorgon ska jag åka till Ystad och träffa mina söta klasskamrat Lina. Hon ska visa mig runt på alla Wallander-ställen eftersom jag är en sån nörd..:)

På kvällen är det 25-årsfest hos min allra bästa Maggi och det ska bli jättekul!
Nu ska även hon bli kärring. It's downhill from here.. ;)


Nu ska jag lägga mig och läsa lite i Ett öga rött som är en av våra böcker till vårterminen. Det gäller att börja i tid!
G'natt!

4 kommentarer:

MiaMaria sa...

De sprängde en bil på åkern utanför vårt sommarställe till en av Vallander filmerna. Tror till och med att han e i vår lilla by i nån av böckerna *försöker impa*

Anonym sa...

Låter som en jättemysig dag :D Och ett öga rött är en himla kul bok!

M sa...

Va filmen bra då?

Linnéa sa...

ninni: du det blir jag superimpad av! jag älskar wallanderfilmerna!!!

raur: hemm aigen och ystad är supermysigt,
har läst ca 100 sidor i ett öga rött. den e skitbra!

mikkla: jag önskar jag kunde säga den var skitbra. trodde den skulle va mycket bättre.