onsdag, december 13, 2006

Bara två dagar kvar...

Jag är dödens dödsdödsdödsdödstrött.
Nu finns inte mycket energi kvar i min skruttiga kropp.
Tempot sen den 23 augusti har varit sjukt högt, och även om det inte varit (nästan) något plugg senaste 5 veckorna så har det ändå varit så mycket nya människor, nya miljöer och nya intryck så är det stopp däruppe.

Längtar så mycket till jullovet!

Imorgon är sista dagen på häktet, igår var sista dagen på Kirseberg.
Jag ska på rättegång i Lund på förmiddagen, sen är det jullunch och på eftermiddagen får jag hitta på nåt så den går snabbt.
På fredag har vi avslutning då vi får handledarnas utvärderingar av oss och sen ska vi ut och äta.


Mamma ringde precis så nu längtar jag hem ännu mer. Vi ska spela spel och pyssla och laga god mat och ha det lugnt och skönt.
Och det här året ska jag INTE till Malung och festa på juldagen efter förra årets katastrof då jag kände mig mest hatad i hela världen. Nu ska jag hålla mig ute i skogen där ingen kan vara elak utan bara tycka om mig.
Längtar till julafton så jag får se vad alla tycker om julklapparna jag köpt! Oa och Sussie kommer oxå och det blev jag jätteglad över!



Nu ska jag dricka té och äta lite nötter och längta tills OC!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Låter supermysigt i skogen, kommer allt vara lite avis ;D

Linnéa sa...

raur: det är b'sta platsen på hela jorden..:)