söndag, december 03, 2006

Söndag. IGEN!

Igår var det vilt slagsmål i vår lägenhet.
Kalle har blånäsa idag.


Det började med att Kalle var rolig och gömde Jörgens skor i trapphuset.


Jörgen blev mycket frustrerad och försökte med våld pressa information ur Kalle.



Jag var tvungen att lägga mig i.

Det slutade med att jag och Kalle blev utelåsta på balkongen tills jag avslöjade var skorna var och blev insläppt.
Så kul kan man ha på Vitemölle 16B en lördagnatt. Konstigt nog kom inte Fru Larsson och ville vara med.



Idag städade vi och pyntade klart på förmiddagen. Sen var vi på stan en sväng och inhandlade en ny papperskorg till badrummet och lite mysiga saker på Indiska och gick på julmarknaden.
På kvällen kom Kalles föräldrar ch jag lagade middag åt dem för första gången.
Jag tror de tyckte det var gott. De tog två gånger iallafall.


Imorgon är det måndag igen.
Vill inte alls. Längtar till jul så att man får vara ledig och mysa hela dagarna..
Imorgon kväll ska jag till Mercedes och se på Prison Break, det ska bli kul iallafall!




Nu kom Micke från Mullsjö och ville bjuda på glögg, hej då!

1 kommentar:

Anonym sa...

att ta två gånger är typ det internationella tecknet på att det var gott :P