söndag, april 23, 2006

Vilket galej!

Suspensionbildsvisning


Nina och Elin
Offer och Cecilia
Jag och Lisa
Maggi och Offer Bena gjorde dumma saker med min datorDe ohälsosamma
Alex var glad när han kom
Vilken kille :)

Ola och Maggi
Offer gör sig söt :)
Kalle, Bena, Elin och Nina
Systrarna Kvennborn
Hilde berättar något spännande för Evelina

David var en ängel och fixade mitt DC Glada för fest ;)
Jag och Evelina
Bena trixar
Julle och Poul
Dancing queens
Mingel i köket
Girls, girls, girls!
Hilde, Evelina, jag och Elisa

Festen igår var lyckad och rolig. Mycket folk och alla pratade med alla.
fats framåt småtimmarna blev jag lite arg för jag tyckte folk var lite hänsynslösa och stökade så mycket men det var inte så farligt. Mest lite fylle-idéer jag fick. Att folk sen hade SEX på golvet i mitt sovrum helt plötsligt vet jag inte vad jag ska säga om. Svårt att hålla sig? ;) (Och Hilde hade INTE sex med nån som folk för sig).
Sen så sa en viss person klantiga jävla saker till Kalle som sen kom till mig och undrade vad det handlade om. Fan också. Kalle är så fin och snäll och tar inte saker så allvarligt men jag känner jag får förklara sen idag. Jag tog med personen som sagt detta in på toaletten för att fråga vad fan denne sagt så för och det är skönt att få säga som man känner om nån gjort nåt fel.

Men överlag var det himla trevligt, alla kom överrens (förutom ett par som tjafsade som vanligt men även där sa jag till att de fick ge sig) och vi dansade och festade..:)
Jag fick lite oväntade presenter av en del så jag blev så glad..:) Av Offer och Cecilia fick jag en cd med Winnerbäck-låtar, av Nina och Markus en korg med godis och av Hilde och Julle fick jag ostbågar, godis och lite vodka..:)
Hilde och Julle sov här så jag sov hos Kalle och när jag kom hem idag så slog ölstanken mot mig när jag öppnade ytterdörren, fy fan vad det luktade!
Hilde hade spytt lite imorse i en balja vid sängen och när jag kom hem hade Julle spytt typ 3 gånger, och sen spydde han nog 7 gånger till! Stackaren hade inte ens nåt att spy upp. Så när de åkte fick han med sig en spypåse, hahaha!

Nu ska jag fortsätta städa upp röran här hemma (ni kan vara glada att ni inte bor här), men först lägger jag in lite bilder ni kan njuta av!

Inga kommentarer: