torsdag, april 20, 2006

Nina om Linnéa

Jag fick ett mail av min vän Emma som jag fyllde i och skickade till henne, och så skickade jag vidare frågorna till några andra vänner.
Fick svar av Nina och jag skrattade så mycket när jag läste det! Det är kul att få veta hur andra ser på en själv..:)

DU fyller i svaren på frågorna om MIG, och skickar tillbaks det till mig.
Men, skicka först ut ett tomt formulär till alla dina vänner så att de kan göra detsamma för dig.
Var ärlig - de är mycket roliga att få tillbaks! Du får kanske reda på
något du inte visste om dig själv. Det tar bara ett par minuter...så
tveka inte! Först - skicka formuläret till alla du känner för att se
hur väl de känner dig. Sedan - fyll i formuläret om den du fått det
från och skicka det tillbaks till den.


1. Mitt namn:
Linnea Eriksson

2. Var möttes vi första gången?
Hos Ralle - en av de omtalade förfesterna

3. Vad tror du mitt andranamn är?
Oj oj oj, det har du sagt men jag kommer ej ihåg. Något lantligt, typiskt "Malungska". Lantlolla kanske?

4. Hur länge har du känt mig?
Ja du. Sen den förfesten .... ;)

5. Hur väl känner du mig?
Ganska bra trodde jag ända till jag kom till fråga 13. *hosthost*

6. Röker jag?
Bara när du är dyng-rak!!

7. Tror jag på gud?
Nääää, mer den mörka sidan....

8. När du såg mig, vad var ditt första intryck?
Vad skulle jag tro när tre tjejer sitter i soffan hos Ralle och tar
varandra på brösten och hånglar!

9. Min ålder?
Gammal sköka på 25 år

10. Födelsedag?
26 år, 1 september

11. Hårfärg?
Sist var det mörkt med rosa slingor, undrar vilken färg det är nästa
gång...

12. Ögonfärg?
Blå

13. Har jag några syskon?
Njaaaa, jag tror det men jag är inte säker.

14. Nämn en av mina dåliga sidor.
Du har såååå dåligt självförtroende som inte är befogat

15. Vad är en av mina favoritsysselsättningar?
Träffa Calle ;)

16. Vilken sorts musik lyssnar jag helst på?
VÄLDIGT blandad och konstiga Dalländska låtar som "Brittas fi##a"

17. Vad är min bästa sida?
Du är så söt och omtänksam mot alla

18. Är jag blyg eller framåt?
Ganska blyg utom när du har en 75:a i blodet

19. Skulle du kalla mig rolig?
Jaaaaa, kan man säga annat om dig?

20. Är jag en rebell, eller följer jag alla regler?
Har du följt regler någon gång i ditt liv ?

21. Några speciella talanger?
Du syr väldigt mycket och fiiiiint.

22. Vilken är min favoritfärg?
Svårt att säga, ibland tror jag det är svart, ibland rosa, ibland blått.

23. Vilket är ditt bästa minne med mig?
Ojjjj, det är så många minnen. Hur ska jag kunna välja bara ett?

24. När kommer vi ses nästa gång tror du?
PÅ LÖRDAG!!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är DesperatlySeekingSusan på Tradera.
KRAM!