fredag, april 28, 2006

Fredag


Äntligen fredag och äntligen sol.

Vaktmästaren var nyss här och kollade vad som ska göras vid, så snart ringer väl hantverkarna så vi kan bestämma datum.
Så om allt går som det ska börjar jag väl flytta om någon månad och det ska bli UNDERBART.
Ska sälja mycket grejer så håll koll på Tradera, för där kommer det dyka upp massor av saker.

Nu ska jag göra mig iordning och ge mig ut i solen innan jag ska till skolan. Soft dag, bara en lektion och vi ska lyssna på redovisningar. Vi hade vår i onsdags ju, det var den första och den gick över all förväntan. Alla tyckte den var skitbra och tyckte vi satt ribban alltför högt, så vi är inte de mest gillade just nu..:) De två andra redovisningarna efter vår var inte alls lika bra. Om man nu får säga så i vårt jantelags-Sverige.

HELGEN

Idag: Njuta i solen, skola, Willys, träna, bjuda Kalle på tacos, filmkväll.
Lördag: Är det fint vill jag hänga ute i nån park med kaninerna och bara vara. På kvällen middag på JP's med "gänget" :)
Söndag: Middag i Rigeleje hos Kalles föräldrar och sen valborgsfest nånstans där i krokarna i en cirkusvagn? Haha, det var tydligen en massa riktiga hippies i något slags konstigt kollektiv. Kan bli spännande.:) Ska försöka hälsa på fåren också. Saknar lammen var gång jag ser bild på mig och lammet.

1 kommentar:

Mayumi sa...

Jag får gratulera!! :)