fredag, april 21, 2006

Verbal jävla våldtäkt

För en liten stund sen var jag på Willys och handlade snacks tills imorgon. När jag går ut genom "snurrdörrarna" så känner jag plötsligt att någon tar mig på röven! Jag blev helt förvånad och vände mig om och då står det en kille på kanske 16 år och glor på mig.
- Va fan håller du på med??? sa jag åt honom men han bara stirrade och sen gick han till sin cykel.
Jag började gå hemåt och då kommer killen plötsligt ikapp mig på sin cykel.
- Förlåt, sa han då han var vid sidan om mig.
- Vadå förlåt, så gör man väl fan inte på folk man inte känner, sa jag.
- Men jag känner dig..
- Så fan heller! Man lär ju vara störd om man gör så.
- Är jag störd???
- Ja.
- Ska du ha en kuk i röven?
- Jag betvivlar starkt att du har en.
- Vill du se min kuk eller?
- Nej då spyr jag nog..
- Nästa gång ska du få den i fittan, eller genom örat kanske. (Jag antar han syftade på mina hål i öronen)
- Jaja, så bra..
Sen mumlade han något jag inte hörde så jag sa åt honom att sticka iväg.
Han mumlade nåt mer och cyklade runt ett hörn.
När jag kom runt hörnet strax efter så var han borta och jag blev helt nervös att han gömt sig nånstans och skulle komma efter mig igen.

Så hela vägen hem gick jag som en annan paranoid jävel och tittade mig över axeln hela tiden.
För att nån fjunig jävla liten äckelpubertetsunge inte har nån som helst respekt!!!!!!
Jag blir så förbannad och äcklad och känner mig antastad, tycker folk de kan bete sig och göra vad som helst eller???
Är detta morgondagens våldtäktsman kanske? Jävla as, man borde fan kaxa mer så sånna idioter hoppar på en så man kan få slå dom ordentligt.
Och vad kan jag göra åt detta nu? Inte ett skit!!! Ringa polisen och säga att en idiotjävel till tonåring sagt äckliga saker till mig?
Inte en chans att de skulle bry sig. Hagamannen kommer ju inte ens få ett hårt straff så vad fan skulle dom göra åt den fjuniga lilla skiten?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Men herregud vilken jävla idioooooooot! Jag blir galen!!!!!

Anonym sa...

Kill kill kill.

Anonym sa...

Öh fy fan vad äckligt o kränkande! Vad ska man göra åt sådant beteende??? gråt.

It´s all about me sa...

snubblade in på din blogg genom majja/mimmi.. FY FAN vilken snorunga. Helt SJUKT hur lite respekt för tjejer, som om det bara var att stoppa in en kuk i tjejen..VAd ger straffen för bild av samhället? ATT DET ÄR OK ATT VÅLTA. Fy fan.

It´s all about me sa...

alltså mitt tangentbord är stört.. snorunge och våldta ska det stå..