söndag, april 16, 2006


Jag känner mig så irriterad på vissa personer i min omgivning. Men jag håller god min och ler falskt. Fan också. Det är ett helvete att sätta ner foten och om jag gör det någon gång så känner jag mig som en hemskt människa. Varför? Har inte jag rätt att säga till folk att jag tycker de är falska jävla idioter och att om de vill ha nåt med mig att göra får de fan anstränga sig och inte bara svansa runt och låtsas som att allt är som vanligt.
Nej fy fan, far åt helvete...

Igår åt vi lite påskmat hemma hos Kalle, Ane och hans flickvän Johanna kom dit och hon var en riktigt trevlig typ. Sen kom Alve dit och vi drack öl och gick sen till Golden, tog en öl och tänkte gå till Bodoni efteråt. Men när vi kom dit så var det massa folk och så kostade det 50 spänn i inträde. Så vi gick till Intergrill och jag åt en supergod fiskburgare.

Idag har jag segat här framför datorn sen jag kom hem. Borde städa för det ser förjävligt ut. Men det är något som gnager inuti mig och jag får svårt att ta mig för saker.
Känner mig fettig och äcklig efter att inte tränat på 1,5 vecka och ätit en massa onyttigt.
Inga pengar har jag heller. Fan så deprimerande...

Längtar tillbaks till fredagens underbara suspension...

Inga kommentarer: