torsdag, april 27, 2006

Torsdag

07.20


Jag är så trött att ögonen svider och huvudet värker.

Det är gråare än grått ute.

Kalle kommer INTE hem idag.


Fy fan. Göm mig


16.10

Nu känns livet lite bättre. Skoldagen var okej, läste en massa i boken jag håller på med och åt en god falafel till lunch. Sen håller vi på med andra världskriget på historian och det är lätt den intressantaste delen.

På vägen hem svängde jag in på Konsum och köpte bananer och Expressen med bilaga för att man fick med Populärmusik från Vittula, älskar den filmen.

När jag kom hem ringde jag MKB för att prata om renoveringen av vardagsrummet och min nya husvärd är kanon. Han skulle komma redan imorgon och kolla läget. Så jag ska fixa till det som behöver fixas här och sen ska jag FLYTTA. Det ni! Så nu har jag läckt ut min lilla hemlighet jag burit på ett litet tag.

Nu ska jag städa lite här hemma. Det är inte vackert.

5 kommentarer:

Mayumi sa...

Och här skiner solen :)

Mayumi sa...

Ja, afrikansk dans ser så himla härligt ut. Bara släppa loss totalt!! :)

Anonym sa...

Spännande med flytt!!

Mayumi sa...

Jaså!! Vart ska du flytta då??? :)

Anonym sa...

Verkligen SKITKUL! :DDD Kan tro att du längtar!