lördag, april 15, 2006

4-point suicide

Börjar bli lite nervös...
Evil_lina in action
Krokningen gick snabbt och smidigt.
Bindväven släpper..
Vi trippade runt som små cirkushästar när vi skulle hissas..:)
Och upp kom vi!
Total frihetskänsla..
Bena cyklade iväg..:)
Weeeeee!!!
Favvo-bilden..:)
Jag lyfte Kalle! Inte högt och inte länge men jag klarade det!
Aftercare, ser alltid lika härligt ut..:)
Jag med Hilde och Julle som kom från Köpenhamn och tittade. Love them!
Jag med riggen i handen..:)

Gårdagens suspension var den roligaste hittills, vilken jävla upplevelse!
Varje gång jag hänger blir det bara bättre och bättre så jag vet inte vart detta ska sluta..:)
Körde bara 4 krokar denna gången och det gick hur bra som helst. Hängde duo med Bena i en spinningbeam och det var så jävla kul! Jag kände mig helt viktlös och svävade upp och ner, måste vara så det känns att gå på månen ungefär.
Tyvärr så höll Benas ena krok på att rippa så han fick gå ner och jag fick köra själv, men det var oxå jävligt kul. Jag hoppade och skuttade som aldrig förr.

Hela dagen var underbar, med underbara människor och härliga upplevelser!!!
Tack till Concrete Jungle Tribe!

1 kommentar:

Anonym sa...

Oh my good. Får ont i hela kroppen när jag ser dina bilder. Fattar inte hur du vågar....Ahhhhhh.