måndag, april 03, 2006

Stunden


Måndag igen då... Längsta skoldagen oxå..:( Och regnar gör det..
Men jag har tur som har en supersnäll pojkvän som kör mig och hämtar mig så jag slipper cykla. Har massor med extraböcker till ett grubbarbete med mig oxå så det är verkligen skönt att få skjuts.

Förra veckan var otroligt onyttig! Tacos, pizza, jordnötssås och massor med godis!
Så nu ska denna veckan bli väldigt nyttig och så ska jag träna som vanligt. Börjar se fram emot Body Pump tom som jag alltid hatat innan. Men nu har jag visst börjat få muskler så jag kunnat lägga på mer vikt!

På fredag åker jag och Kalle bort och är borta i en vecka. Så jävla skönt det ska bli! Har ju påsklov nästa vecka. Kommer hem på långfredagen då jag ska hänga. Det ska bli jävligt roligt!
Och nu på lördag är det 1 år sen Kalle och jag träffades. Fatta så fort tiden har gått! Helt sjukt!
Så då ska vi hitta på något mysigt ute i stugan. Kanske göra en liten roadtrip om vädret är okej.
Mycket kul som händer här framöver..:)

Och så har jag STORA planer på G.. Men jag håller det än så länge hemligt hemligt..:)

2 kommentarer:

Mayumi sa...

Får gratulera till ettårs dagen! :)
*kram*

Anonym sa...

Kul med ett år! :)