torsdag, april 06, 2006


Idag har jag varit en dålig människa och skolkat från både teckenspråket och historian. Pallade inte gå upp kvart i sju imorse och sen så hade jag massa annat att göra.
Men jag har fått allt på min lista avprickat idag:
* Tagit id-foton på korthuset.
* Varit på Skatteverket och hämtat personbevis.
* Skrivit ut en uppdaterad CV.
* Kopierat några arbetsintyg.

Så nu är alla papper klara och ligger i varsitt kuvert och väntar på att få skickas till respektive skola. Har sökt 6 olika utbildningar, alla med liknande inriktning.
Så nu vill jag verkligen VERKLIGEN komma in på åtminstonde en av dem.

Idag ska jag skriva klart min uppsats. Ska inte träna ikväll för jag måste verkligen ägna all tid åt att få den färdig, jag har rätt mycket kvar och jag vill inte känna stress nästa vecka över att den ligger här hemma och väntar halvfärdig. Bättre att skriva klart den nu och låta den vila tills nästa helg då jag kommer hem och kan gå igenom den

På långfredagen är det suspensiondags igen! Som jag längtar! Ska hänga duo med Ida i en spinningbeam med bungylina. Kommer nog bli skitkul!
Det är öppet hus mellan 17 och 19, kostar 50 kr och alla över 15 år är välkomna att komma och titta! :)

Nu ska jag värma upp mig i ett bad och sen ska jag börja SKRIVA!

Inga kommentarer: