torsdag, april 20, 2006

Booored out of my mind

Jag önskar mig ett lamm



Jag är så uttråkad.
Slutade skolan 14.30. Var dödstrött för jag började 8, och brutal träningsvärk efter Body pumpen igår. La på 3 kg till på benen och ryggen och det känns idag. Men jag är nöjd med mina framsteg.

När jag kom hem plockade jag ihop lite, la in det jag tvättade igår i garderoben och sen tog jag ett bad för jag var så frusen.
Efter det har jag läst, internettat, skrivit på Minnena, ätit middag, internettat och haft tråkigt.
Är så trött så jag hade inte pallat hitta på något men ändå.. Lagt länkar till några bloggar jag läser dagligen t o m...

Kalle började jobba idag oxå. så nu blir det till att sova ensam på veckorna. Så tråkigt. Man vänjer sig snabbt vid att ha sängkamrat.

Nu kom en råtta och klättrade upp på mitt ben, så söt..:)

Jag är brutalt sockersugen, as usual, och jag överväger att köpa mig nåt gott. Men jag äter nåt gott hela tiden! Igår åt jag och Kalle Marabou Digestive. Mmmm...
Glass vore ju gott, hm hm..
Jag är en jävla frossare utan självdisciplin ska ni veta.

Imogon har jag bara en lektion mellan 8 och 10. Ska äta en falafel till lunch har jag besätmt. Med fetaost. Varit sugen på det länge nu.

Nej nu ska jag ta det stora beslutet om jag ska gå på ICA eller ej för 20.00 ska jag se Du är vad du äter, riktig kvalitets-tv!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hihi jag e listad ser jag:) Jag e också en frossare av gott, men jag tränar inte ens nu så snart rullar jag väl. Alltså, får man inte brutalt ont av suspension?? Det ser grymt smärtsamt ut! (sorry om jag är den 343874 personen som frågar haha).

Mayumi sa...

*hehe* Jag brukar också kolla på "Du är vad du äter" och dessutom försöker jag alltid se till att Jocke ser det. Han skulle verkligen behöva en ordentlig hälsokur och utrensning av gifter i kroppen ;)