torsdag, april 13, 2006

Skärtorsdag












Hemma igen från vår lilla semester. Har vart mysigt men vädret har varit ganska trist. Vi har tagit det lugnt mest hela tiden. Promenader i skogen och på stranden, vi hade Sickan några dagarn, hälsade på Jörgen (GÖRGEN :)), matade fåren, såg båda säsongerna av Tusenbröder och Kalle tyckte lika mycket om serien som mig. Vi lagade massa god mat, grillade på stranden och firade 1 år tillsammans (jag fick en kanintunnel och Terror på Elm Street-boxen av Kalle).

Idag fick vi dock ge oss av hem igen eftersom det är suspensiondags! Tyvärr ska inte Ida hänga, så jag hoppas jag slipper hänga ensam. Vill verkligen hänga duo, sett fram emot spinningg-beamen länge nu! Men Bena kunde hänga med mig om ingen annan ville. Vill göra det med nån som vill hoppa och skutta en massa..:)
Hilde och Julle kommer från Köpenhamn för att titta oxå. Skitkul, Hilde är så gullig..:)

På lördag vill jag festa. Någon mer som vill? Ring mig då!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

mysiga foton!

Anonym sa...

Jo det e lite annolunda. fast detta är ju alanya och rätt extremt i sig. Vääääldigt turistigt. Men jag håller mig undan och njuter av värmen. Ska nog inte jobba för som mest kommer jag tjäna 100kr per DAG. Känns rätt ruttet...

Anonym sa...

Han jobbade innan på ett hotell, men nu ska han nog jobba på en restaurang istället. Säsongen har inte riktigt börjat än. Vi bor i en 3:a för 2000, så ja det e ju billigt! Maten e väl typ som hemma. Vissa saker e mkt billigare, medan andra saker e mkt dyrare, så i snitt som hemma.. Om jag vill ha nåt spec (typ kläder, inredning) så brukar Hasan gå o köpa det för annars får jag turistpris!:(