måndag, februari 02, 2015

Trevlig lördag & Sliten söndag

I lördags hade vi vår toastmadame med familj här på middag. Vi skulle fixa med hemsidan till bröllopet, äta gott och dricka vin. Jag hade gjort älgkebab för första gången som blev jättegott tillsammmans med pitabröd, grönsaker och en hemmagjort kebabsås med bland annat Fanta i. Till dessert blev det en tryffeltårta utan gluten, socker och laktos som också var god. Och så drack vi drinkar också, och jag drack nog två för mycket för fyyyy vad trött och seg jag var igår. Hur orkade man vara bakis minst en gång i veckan förr i tiden?? Men hemsidan blev superfin, den är inte klar men en bra början har det blivit.

Sneakpeek...

Jag ska strax åka till jobbet men har hunnit storhandla, dammsuga, tvätta och springa idag. Ibland är det gött att börja sent. 8 kilometer trail blev det och det bra riktigt jobbigt då det kommit en massa snö. I lördags sprang jag en mil och nu jävlar vill jag INTE bli förkyld för nu vill jag få flow i träningen igen! Funderar på att köpa gymkort på 24seven i Lund då vi har avtal med dem när man jobbar i Lunds kommun och sen så kostar ett helårskort bara lite mer än vad vi får i friskvårdsbidrag. Jag hade verkligen behövt köra lite styrketräning och inte bara springa, även om det är roligast.



1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas du håller dig frisk!
Och ja, styrka är alltid ett bra komplement. (Och roligt är det också. Tycker jag). ;-)

Kram M