måndag, februari 16, 2015

3:e dagen

Idag hade en vilodag varit på sin plats men eftersom jobbveckan ser ut som den gör så var det bara att snöra på sig skorna idag med. Men sååå opepp jag kände mig! Två plusgrader, grått och ruggigt, vilket inte gör mig något när jag väl springer men innan.. Åhhhh.. Men jag gav mig ut ändå och trodde att benen skulle vara slitna efter lördagens och söndagens 15 kilometer men till min förvåning var de i riktigt fin form. Jag körde på ett distanspass idag och betade av 10 kilometer i 5.44-tempo utan ansträngning och känner mig mer än nöjd. Älskar löprundor med flow!

Jag sprang en ny väg idag och hittade en underbar stig som jag vek in på. Tyvärr var den inte så lång men den var helt magisk att springa på.

Nu ska jag göra mig redo för en kväll på jobbet, känner mig riktigt taggad!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ooooh, den perfekta typen av trailporr!! :-D
Du får själv fortsätta så stigen trampas upp och blir längre. :-)

Kram M