tisdag, mars 01, 2011

Stillastående

Det har varit en ganska seg jobbdag men den hade ett slut och jag kom hem vid 17. Jag har precis lagt Nemo och Kalle och Jörgen sätter ihop en möbel till Nemos rum. Nemo hade jättemycket hosta imorse så han har varit hemma idag och därfär har projektet vinden stått stilla. Förhoppningsvis kan han gå imorgon. Jag har inte så mycket annat att skriva om så jag ska gå ner och virka lite och sen ta en dusch innan Cougar Town och sen blir det sängen för en ny jobbdag imorgon. Jag jobbar dag tre dagar i rad och när man är van att jobba skift känns tre dagar med samma tider som en hel vecka. På torsdag går jag även på kvälls/nattpasset direkt efter dagpasset eftersom jag och Mikael har bytt.

Dert kanske kommer ett inlägg om strumpor sen men annars hörs vi imorgon!

Inga kommentarer: