tisdag, mars 08, 2011

Lat jobbkväll

Jag sitter på jobbet och är så trött så trött. Ska strax gå ner och hämta tvätten och sen bädda ner mig och kolla på Cougar Town innan jag ska sova. Ikväll har jag inte gjort ett skit faktiskt. Iallafall inget som har med jobbet att göra. Jag har nämligen haft en kille som har gått bredvid som gjort precis allt så jag har suttit i soffan och virkat klart ponchon, har bara detaljerna kvar. Lyxigt va? Imorgon jobbar jag fram till lunch ungefär och på torsdag har jag veckans sista pass, ett dagpass. Bytte min fredagkväll med Mikael så jag kunde umgås med mamma och pappa istället.

Jag och mamma sydde en veckgardin av mörkläggningstyg idag och den blev superbra! Sen satte vi vaxduk på Nemos lilla bord och det blev jättefint. Bordet var superfint innan också men jag tänkte jag ska skona bordskivan lite. Kan tänka mig att ett vitt bord inte ser så fint ut när en 1,5-åring får gå loss på det.

Hoppas ni haft en bra dag!

1 kommentar:

äppelblomman sa...

Fan vilket gött jobb du har!;-) Men de visst du ju redan;-)