fredag, mars 18, 2011

Dunderklumpen

Jag jobbade inatt och slutade i förmiddags. Istället för att ta den vanliga bussen hem tog jag en tur på stan och köpte ett par födelsedagspresenter och lite fint inslagspapper på Lagerhaus. När jag kom hem åkte jag och Kalle till dagis där de hade öppet hus och man fick komma dot och fika och det var jättemysigt. När vi kom hem började vi fredagsmysa med att baka en ost- och skinkpaj och titta lite på Barnkanalen medan den stod i ugnen. Både jag och Nemo var lite fredagströtta så efter middagen bäddade vi ner oss i soffan och knaprade på morotsstavar, banan och actimel och tittad epå Dunderklumpen. Nemo vill inte ha välling längre så han får en banan och en actimel på kvällen istället. Nemo somnade för en liten stund sen i min famn i soffan och när jag lagt honom kletade jag i färg i håret och nu sitter jag här. Jag klippte mig igår och har en brutal utväxt men snart ser jag ut som en Hollywoodstjärna i håret igen. När jag sköljt ur färgen ska jag och Kalle se några avsnitt av My Name is Earl och äta lite godis.

2 kommentarer:

Lilla Anna sa...

låter som en jättemysig dag!! Men oj va länge du varit uppe, är du inte trött du gravida kvinna???

Linnéa sa...

vi har sovande natt och det var en bra natt utan störningar så jag var utvilad. :)