onsdag, mars 16, 2011

Efterlysning!

Idag var jag och Nemo i Lund och köpte nya stövlar till honom. Det blåste helt sjukt mycket så när vi gick över parkeringen mot bilen så blåste hans mössa av. Jag tog den och klämde den mellan oss men när jag satt Nemo i bilen så var mössan spårlöst försvunnen. Jag letade och tittade och körde en sväng runt för att kolla men den var bokstavligt talat bortblåst. Och det kanske låter löjligt men jag blev så jävla ledsen. Jag älskade den mössan för den var så söt och Nemo klädde så otroligt bra i den. Jättemånga har sagt hur fin den är och jag har inte stet någon annan unge med lika mössa. Jag köpte den på Malmöfestivalen för ynka 50 kronor och nu ångrar jag så mycket att jag inte köpte två. Nu hoppas jag att jag kommer hitta mössan på någon festival eller marknad i sommar.

OM det skulle vara någon som läser det här som springer på en likadan mössa någonstans så skulle jag vara evigt tacksam om den personen skulle vilja köpa mössan och skicka den till mig. Jag betalar gärna lite extra för besväret. Om någon vet vart man kan köpa en liknande mössa eller har tips på något stick- eller virkmönster så hör gärna av er.

1 kommentar:

Ida sa...

http://mumari.com/ugglify-me/