lördag, mars 19, 2011

Namngenerator

Jag var inne här och provade en namngenerator där man skriver i sitt och sin partners namn och väljer pojk- eller flicknamn och så ska generatorn välja ut det namn som passar bäst. Jag skrev in Karl och Linnéa och resultatet blev: Germund.

Alltså Germund? Vad är det för namn? Det skulle jag verkligen aldrig in a million years döpa min unge till! Hellre Hästen, Stinky eller Filifjonkan, alla gånger.
- Vad heter dina barn?
- Nemo och Germund.

I don't think so. Jag testade med Kalle och Linnéa och då blev det Gerhard. Det var ju.. ehhh.. bättre.. Och om vi skulle fått en flicka tyckte de vi skulle döpa henne till Figen eller Filippa, beroende på om man testar med Kalle eller Karl. Figen? Märkligt, men hellre det än Filippa.

Nej det får nog bli Hästen, det är Nemos favvo iallafall.

3 kommentarer:

Jennie / Limepuff.se sa...

Äe jag håller med Nemo. Hästen är bäst hittils! :O :D

Jenny Shima sa...

När vi använde namngeneratorn skulle vårt barn heta Jesus vilket var hysteriskt roligt eftersom vi inte är med i kyrkan.

Juristens bebis sa...

Ha ha ha ha ha!!!