onsdag, mars 30, 2011

Busy

Två dagar som varit fullspäckade, både fysiskt och psykiskt. Igår såg jag inte ens Desperate Housewives! Då är det illa.

Jag har haft jobbiga saker att tänka på, två olika närmare bestämt. Jag kan inte släppa det direkt men det går bättre och bättre. Snart är det ur världen, det behövs bara lite tid.

Var på mödravårdscentralen igår. Alla prover såg bra ut, jag har gått upp ungefär 6 kilo och Hästens hjärtljud lät fina. Idag gick jag in i vecka 25, och det är väl nu chanserna för att barnet ska överleva även om det skulle födas nu är ganska goda om jag inte minns fel. Han snurrar och sprallar och gör sig påmind mest hela tiden och ändå är det så overkligt.

Nu ska jag lägga mig och hoppas på att Nemo inte vaknar alltför tidigt imorgon. Det vore skönt med sovmorgon. Avslutar med en snygg bild, lite på sniskan.



2002

- bloggar från MIN iphone.

Inga kommentarer: