onsdag, mars 23, 2011

Status

Jag ligger i sängen vilket jag har gjort större delen av dagen. Inatt har jag gjort allt för att inte bajsa på mig och 6.50 fick jag be Kalle komma hem. Jag kunde inte själv gå med Nemo till dagis och jag orkade inte ha honom hemma heller. Så fram till 13 ungefär har jag legat som i dvala men börjar känna mig lite bättre. Har fått i mig lite proviva blåbärssoppa och en smörgås och magen har inte protesterat alltför mycket. Skulle egentligen börja jobba 16 idag men sjukanmälde mig då jag känner mig död i kroppen samt inte är hundra på om jag ens skulle ta mig till Lund utan en pinsam olycka.


- bloggar från MIN iphone.

3 kommentarer:

Tess sa...

Usch och fy. Hoppas verkligen att du blir bättre!

äppelblomman sa...

Nej fy farao va jobbigt:-(
Krya på dej!
Kram K

Marie sa...

Nej!! Huu, så du drog på dig det...attans! Förstår att du inte orkade ta hand om Nemo, magsjuka om något suger verkligen musten ur en.
Hoppas du snart är på benen igen!!