måndag, mars 16, 2015

Måndag

Ny vecka igen! Fort går det och långhelgen jag sett fram emot så länge försvann i ett nafs. Men bra blev den! Festen i lördags var mysig och trevlig, god mat, dessert och snacks, vin och drinkar och alla möjliga samtalsämnen. Vi sov ju kvar i Malmö och låg i sängen till elva dagen efter, när hände det sist?? Vi körde hem och barnen kom hem och vi hade en härlig sen eftermiddag och tidig kväll i trädgården med diverse pyssel och så grillade vi korv till middag.

Lovikk fick skutta fritt i trädgården för första gången i år, det tyckte han om. <3

Idag vaknade och kände mig lite låg, vet inte riktigt varför men vi vet fortfarande inte vad nästa steg i hela den här processen vi är inne i blir och det tycker jag är jobbigt. Men efter en riktigt härlig springtur känns det mycket bättre. Lågintensivt långpass på 18 kilometer blev det idag och benen kändes riktigt pigga och jag hade ett fint flow. En timme och 52 minuter var jag ute och solen sken och ja, det var riktigt gött.

Nu ska bara mina naglar torka och sen ska jag bege mig till jobbet, fortsatt trevlig måndag på er!

Inga kommentarer: