lördag, mars 21, 2015

Lördag

Ligger äntligen i sängen på jobbet efter en förvånansvärt lugn dag och kväll. Igår var det ett smärre kaos med utbrott och slagsmål och jag trodde det skulle bli likadant idag men tack och lov inte. Alla har gjort ett grymt jobb och nu har jag bara några timmars jobb imorgon bitti innan min jobbhelg är slut. Älskar jourhelgen på mitt schema, börja sent på lördagen och sluta tidigt på söndagen istället för att jobba nästan 12 timmar per dag. 

Jag hann med mycket innan jobbet också. Gick upp och hade mysmorgon med Nemo och byggde Lego. Förberedde kvällens jobbmiddag och bakade Peacemuffins som jag skulle bjuda på. Och sen ett nio kilometers trailpass. Riktigt härligt ute när jag väl fått upp värmen, våren försvann snabbt och idag var det kallt och blåsigt. 


4 kommentarer:

Ninni sa...

Vad är peacemuffins?!

Anonym sa...

Ja, kallt som tusan ute...?! Brrrr! :-o
Men skönt med lite trail ändå. :-)

Kram M

Amanda, Ida, Erik, Noa & Nina och Magnus sa...

Farligt jobb det där ;)

Linnéa sa...

Ninni: det är de muffinsen med ett hallon i mitten som jag bakade för ett tag sen och la upp på insta, minns du?

Rund: alltid skönt med trail! :)

Nina: ja det händer grejer iallafall. :)