lördag, mars 14, 2015

Långhelg

Jajamän, långhelg it is! Var ledig igår och även lördag och söndag, så lyxigt! Vi tillbringade hela dagen igår på Högevallsbadet och hade det jättebra. Det märktes dock att det var fredagen den trettonde då någon bajsade i stora poolen så den fick stängas och efter en timme bajsade någon i den lilla poolen så den också fick stängas. Tur bubbelpoolen och vattenrutschkanorna var bajsfria. Ett besök på McDonalds på vägen hem och inhandlande av fredagsgott som vi åt framför Järnjätten var ett fint avslut på en bra dag.

Jag har precis kommit hem från en springtur, 10 kilometer distans och kan summera veckan till 40,5 kilometer. Kalles mamma har varit här och hämtat barnen för vi ska på *trumvirvel* födelsedagsfest ikväll! Det är vår vän Agneta som ställer till med kalas och vi har lånat Kalles mammas övernattningslägenhet i Malmö så vi båda kan dricka vin. Det ska bli riktigt kul att gå på fest och jag har spelar otroligt länge om det. Ville såklart gå men visste inte om jag skulle palla med det med allt som varit men det känns jättebra och det är skönt.


Nu ska jag skynda mig att göra mig iordning! Kan inte bestämma mig för vad jag ska ha på mig heller, svårt beslut!

Inga kommentarer: