tisdag, december 13, 2011

Man tager vad man haver..

Glad Lucia på er! Idag är det en lite speciell Luciadag eftersom det är första gången vi ska gå och titta på Nemo när han är med i sitt första Luciatåg. Imorse provade han sin outfit och han blev så fin i den!


Ni kanske undrar vad han är? Efter lite ihopplock blev han en pepparkaksgossetärna! Hatten från förra året passade fortfarande så då hade jag inte lust att köpa en helt ny dräkt så jag tog ett gammalt Lucialinne och broderade på ett hjärta, en pepparkaksgubbe, en pepparkaksgumma och tre hästar. Och så köpte jag ett sånt där tärnljus för jag tänkte han skulle tycka det var roligt att ha.


Nu ska jag bara lägga upp klänningen lite mer så är vi good to go! Håll tummarna för att vädret inte blir alltför dåligt då de ska vara utomhus.

3 kommentarer:

äppelblomman sa...

Hi hi så fiffigt! Kul att kunna blanda lite och inte vara så "vanlig" jämt!
Ha en mysig dag!
Kram K

Marie sa...

Supersöt!

Anna sa...

Så söt!