lördag, december 17, 2011

En vecka kvar

Helt galet att det är en vecka kvar till julafton. Ute är det plusgrader, grått, regn, smutsigt och blött mest hela tiden. Rätt så deppigt faktiskt. Jag är klar med alla julklappar och är faktiskt väldigt nöjd med allihop. Jag tror de kommer glädja de fina människorna som ska få dem. Jag och Kalle ger inte varandra några julklappar i år utan vi ska ge oss en hotellnatt UTAN BARN lite längre fram.

Jag går alltid upp med barnen på lördagar och idag sov de till sju och det är väl godkänt. När Kalle kommit upp och vi ätit frukost ska jag gå ut och städa till kaninerna och klockan två ska jag, Nemo och Leon åka till min farbror i Malmö på lite glöggmingel. Kvällen blir lugn med sista avsnittet av Så Mycket Bättre. Såg ni förra avsnittet, när det var Wiehes dag? I looove Mikael Wiehe! Det var ett jättebra program och ett par av mina favoritlåtar tolkades.





Det var så sorgligt när Wiehe berättade att alla hans bästa vänner var döda, och Björn var den första som gick bort.

Inga kommentarer: