måndag, december 05, 2011

En ny dag

Leon somnade snabbt om igen igår och jag la honom i sängen vid halv tolv och då vaknade han inte. Det var skönt att få skriva av sig lite, frustrationen sitter ju på insidan och är svår att få ut när det kommer till små barn. Jag ska prova en varm vetekudde som jag lindar in i en tröja jag har haft på mig, det kanske kan hjälpa.

Nu är det en ny dag iallafall och vädret är underbart! Jag och Jenny tog en längre promenad efter att ha lämnat Nemo och Oliver på dagis och det var skönt ned frisk luft och sol. När Nemo slutat tänkte jag ta med lite fika och sen gå ut i skogen och plocka lite ris eller en liten liten gran att sätta i den gamla mjölkkannan och sen pynta med en ljusslinga.

Igår blev jag klar med mitt senaste virkprojekt! Jag blev jättenöjd och hoppas det blir en uppskattad julklapp. Så fort jag får tid ska jag påbörja nästa projekt, även det en julklapp.


Vårt frukostbord den andra advent. Baguetter, ägg, korv, ost, brie, juice, te och kaffe mumsade vi i oss.

Inga kommentarer: