tisdag, december 13, 2011

Lusse Lelle

Vilken härlig dag! Det var så roligt att se Nemo i luciatåget, han var superduktig och sjöng och gjorde rörelser. En eloge till fröknarna som får ihop allt med så många barn! Tyvärr regnade det och blåste rejält, svårt att ta bilder men jag fick några som jag hoppas ha tid att lägga in i datorn imorgon så jag kan visa. Kalles föräldrar och faster kom och tittade och efteråt åkte vi hem till oss och drack glögg. Jag lagade lite middag och hade bakat jättegod kladdkaka till efterrätt. Pricken över i var toppingen, gjorde en med kaffetopping och Smarties och en med nougattopping och cashew- och macadamianötter. Ni ska få recepten för det var riktigt gott.

Nu ska jag ta en dusch och sen ska jag och Leon kolla på en film. Antingen Twilight på femman eller 127 timmar på dvd.



Inga kommentarer: